قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کاربر گرامی، لطفا شرایط و ضوابط زیر را با دقت بخوانید و جهت بهینه سازی خدمات فروشگاه اچ پی کنون سنتر ما را یاری بفرمایید. قبل از هرموردی باید بدانید که ورود شما کاربران عزیز و ثبت سفارش کالا، به معنی پذیرفتن قوانین و مقررات فروشگاه اچ پی کنون سنتر خواهد بود.

قوانین عمومی

قابل ذکر است تمامی فرآیندهای فروشگاه اینترنتی اچ پی کنون سنتر، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد، در نتیجه کاربر مکلف خواهد بود کلیه قوانین مربوطه را رعایت نماید. در صورتی که در آینده، تغییراتی در سایت از قبیل انتشار محصول، سرویس ها و تغییر قیمتی صورت گیرد، در همین صفحه به اطلاع شما مصرف کنندگان عزیز خواهیم رساند.

حساب کاربری

برای اینکه بتوانید از خدمات و ثبت سفارش در سایت اچ پی کنون سنتر بهره مند شوید، بایستی ابتدا در این سایت، ثبت نام حقیقی و حقوقی کرده و سپس از خدمات ذکر شده استفاده کنید. قابل ذکر است باید تمامی افرادی که ثبت نام می کنند، بیش از 18 سال سن و واجد شرایط باشند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی اچ پی کنون سنتر استفاده می کنید و ثبت سفارش، خرید و ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و قوانین باشد، شما موافقت می کنید که اچ پی کنون سنتر به صورت الکترونیکی به درخواست های شما از طریق پست الکترونیکی پاسخگو باشد. ناگفته نماند، آدرس ایمیل و شماره تماس هایی که کاربر در اطلاعات پروفایل خود ثبت نموده است، فقط آدرس ایمیل و شماره تلفن های مورد تایید کاربر است و کلیه مکالمه ها و پاسخ های فروشگاه از طریق همین اطلاعات صورت می پذیرد.

سیاست های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی اچ پی کنون سنتر، تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. این اسناد شامل توضیحاتی درباره اطلاعات خصوصی که در دست فروشگاه می باشد، می شود. این اطلاعات مواردی هستند که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آنها می توان مصرف کنندگان را به صورت فردی شناسایی کرد. فروشگاه پردازش سیستم پاسارگاد متعهد است که در حد امکان و با استفاده از متریال ها و دانش مورد نیاز برای ایمنی تر و مطمئن تر شدن استفاده از خدمات سایت، تلاش خواهد کرد. در حقیقت هنگامی که کاربر از سایت اچ پی کنون سنتر استفاده می کند، رضایت خود را از این سیاست نشان می دهد. اصل مهم: تمامی مطالبی که در دسترس کاربر است اعم از متن ها، عکس ها، گرافیک ها، لوگو، تصاویر، ویدیوها و کلیه محتواهای موجود در سایت، جزئی از اموال اچ پی کنون سنتر محسوب شده و حق استفاده، کپی برداری و نشر مطالب موجود در انحصار اچ پی کنون سنتر خواهد بود و هرگونه استفاده بدون کسب اجازه به صورت کتبی از فروشگاه اچ پی کنون سنتر، پیگرد قانونی دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه اچ پی کنون سنتر خواهد بود و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از اطلاعات وب‏‌سایت اچ پی کنون سنتر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج، نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای اچ پی کنون سنتر محفوظ خواهد بود. کلیه کاربران موظف هستند، نام کاربری و گذرواژه خود را جزء اطلاعات محرمانه خود بدانند و هیچ شخص ثالثی در دانستن آن نقشی نداشته باشد، در غیر این صورت تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام پذیرد، به عهده کاربر می باشد.

ثبت و پردازش سفارش

هنگامی که سفارشی در سایت اچ پی کنون سنتر انجام می پذیرد، یک کد سفارش ایجاد شده و در صورت آماده بودن سیستم ارسال پیامک، به وسیله پیام کوتاه و یا ارسال ایمیل، به مشتری اعلام خواهد شد، سپس درخواست ها مشتری با این کد سفارش در صف پردازش درخواست ها، قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی اچ پی کنون سنتر همواره سعی دارد که خدمات و سرویس از قبیل ثبت، ارسال و تحویل سفارش را به بهترین نحو برای شما کاربران عزیز انجام دهد. ناگفته نماند، در مواردی ممکن است موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش‌‏، بنابراین حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش به مشتری، برای اچ پی کنون سنتر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. کاربران موظف به ثبت اطلاعات صحیح و کامل در هنگام سفارش کالای مورد نظر خود هستند، بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. اچ پی کنون سنتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال کند. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اچ پی کنون سنتر محفوظ خواهد بود. روز کاری از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پیگیری می‌‏شوند. مشتریان امکان ثبت سفارش در 24 ساعت از 7 روز هفته کاری را دارند.

حمل و نقل و خسارت ناشی از آن

فروشگاه اینترنتی اچ پی کنون سنتر، همواره در تلاش است تا کلیه مرسولات مشتری را بدون آسیب دیدگی به خریدار تحویل دهد. به همین خاطر در بسته بندی و ایمنی سفارشات، بسیار کوشا عمل می کند و سپس با تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل را به عهده شرکت حمل و نقل می داند و اچ پی کنون سنتر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می‌‏کند. خسارت های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش اچ پی کنون سنتر اطلاع داده شده و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اچ پی کنون سنتر، ارسال گردد.

نظرات کاربران

در صورت تمایل به درج نظر در سایت اچ پی کنون سنتر، حتما شرایط و ضوابط زیر را مطالعه نمایید، در صورت عدم رعایت قوانین زیر، نظرات شما تائید نخواهد شد و در نتیجه، در سایت نمایش داده نمی شود. بند 1) با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند. بند 2) ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید. بند 3) ثبت نظرات سیاسی و خلاف قانون مجاز نمی باشد و در صورت مشاهده نظر کاربر درج نخواهد شد.

نحوه قیمت گذاری محصولات

قیمت کلیه محصولات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری در صورت درخواست فاکتور رسمی، مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت می‏‌کند و هزینه ‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا، بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‏ شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین قید شده، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اچ پی کنون سنتر هیچ گونه مسئولیتی ندارد. اچ پی کنون سنتر خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.